trusty logo
trusty logo

מגזין הביטוח של טראסטי

פה תקבלו מידע על כל סוגי הביטוחים השונים, השוואות מחירים בביטוח, וכל ההדרכים לחיסכון במחירי הביטוח שלכם

1822 0

לא צריך ללמוד רפואה כדי להוזיל את ביטוח החיים שלכם

כמה פעמים שמעתם שאתם משלמים יותר מידי על הביטוח שלכם ושיש רפורמה שעשו במשרד האוצר שהוזילה את מחירי הביטוח אבל כדי להבין על מה הם מדברים צריכים לעשות דוקטורט, או תואר בביטוח

רעות כהן
מאת: רעות כהן כתבת מגזין טראסטי ביטוח

פורסם: 01.10.2020 19:23

הרפורמה כאן: למה דווקא עכשיו מומלץ לבצע השוואת ביטוח חיים? 

הרפורמה בביטוחי חיים טרפה את כל הקלפים, והביאה בשורה חדשה למבוטחים, עם הוזלה של 30-50% בביטוח. אך הקאץ' הוא שהרפורמה אינה מתעדכנת באופן אוטומטי, אלא יש לדרוש אותה מסוכן הביטוח. בואו נראה על מה מדובר ואיך גם אתם יכולים לחסוך הרבה כסף בביטוחי החיים. ביטוח חיים הוא אחד הביטוחים המוכרים יותר, חלקם רוכשים אותם באופן פרטי וחלקם במסגרת ביטוחי מנהלים דרך מקום העבודה. אך מה שלא כולם יודעים הוא על הרפורמה החדשה שבהחלט טרפה את הקלפים ומאפשרת לנו ליהנות מהוזלה משמעותית.
הרפורמה המדוברת התפרסמה בחודש פברואר 2019, ולפיה חברות הביטוח אשר תמחרו פוליסות על פי נתוני התמותה משנת 2005, יאלצו להתאים את התעריפים לנתונים החדשים. כידוע, משנת 2005 תוחלת החיים עלתה בשל הרפואה המתקדמת, ולכן מגמה זו אילצה את רשות שוק ההון להורות לחברות הביטוח על עדכון מחירי הפוליסות על פי נתוני התמותה העדכניים, מה שמוזיל באופן משמעותי את עלויות הביטוח.

האם הרפורמה תקפה לגבי כלל ביטוחי החיים שברשותנו? וודאי.

כיום כל אחד מאיתנו מבוטח בביטוחי חיים שונים, חלקם ריסק, חלקם עם מרכיב חיסכון, חלקם ביטוחי חיים למשכנתא וחלקם ביטוחי מנהלים. כלל ביטוחים אלה תומחרו בעבר על פי נתוני תמותה ישנים, ולכן בעקבות הרפורמה החדשה כל אחד יכול לחסוך סביב 30-50%. רק נציין כי בביטוחי מנהלים המכילים רכיב חיסכון לגיל הפרישה, מבוטחים יכולים ליהנות כפליים, כיוון שרכיב החיסכון יגדל בשל ההוזלה במרכיב ביטוח החיים. מלבד זאת, מבוטחים יוכלו להקטין עד לאפס את רכיב ביטוח החיים בפוליסות מנהלים, וכך לרכוש ביטוח חיים בנפרד מכל מקום שיבחרו.

האם הפוליסה מתעדכנת באופן אוטומטי? לצערנו לא.

רק מבוטחים שרכשו פוליסות ביטוח חיים החל מחודש פברואר 2019, נהנים מהתעריפים הנמוכים של ביטוחי החיים שהוזלו עקב הרפורמה. לעומת זאת, מבוטחים שיש ברשותם פוליסה ישנה, ממשיכים לשלם תעריפים גבוהים וחבל. זו הסיבה שכל מי שיש ברשותו ביטוח ישן, רשאי להחליפה לפוליסה חדשה וזולה יותר.

אז מה כדאי לעשות?

על מנת ליהנות מהרפורמה החדשה, יש לפנות לסוכן הביטוח הפרטי על מנת שיוכל לבחון מחדש את פוליסות החיים שברשותכם, וכך יוכל לתת לכם הצעה חדשה. חשוב לדעת שכחלק מהליך ההצטרפות לביטוח החיים החדש, לרוב חברות הביטוח ידרשו לעבור הליך של חיתום מחדש, הרי ידוע כי החמרת המצב הבריאותי יכול להשפיע על תעריף הפרמיה. אך אל לכם להירתע מכך, כיוון שברוב המקרים ההוזלה משמעותית מאוד למרות הערכה של מצבכם הרפואי החדש.

אין לי ביטוח חיים, האם זה זמן טוב לרכוש ביטוח חיים חדש? וודאי.

במידה ואין ברשותכם ביטוח חיים, זה הזמן הטוב ביותר לברר עלויות ולבצע השוואות בין סוכני הביטוח. ביטוח חיים מעניק לכם ולמשפחתם שקט נפשי במקרה של חלילה מוות או אובדן כושר עבודה, ושומר על רמת החיים של המשפחה. כיום קיימים מסלולים שונים המותאמים באופן אישי למבוטח, ולכן סוכני הביטוח המיומנים של טראסטי יוכלו להתאים עבורכם את הפוליסה הטובה ביותר על פי גילכם, המצב המשפחתי, רמת ההכנסה, נכסים קודמים ועוד.

לבדיקת התיק הביטוחי וחיסכון של 30-50% בביטוחי החיים, כנסו והשווה את מחירי הביטוח שאתם משלמים לחברות הביטוח השונות שלכם

האם המאמר עזר לך?
0עזר מאוד
2די עזר
0לא כל כך
0כלל לא עזר
צור קשר
אנא הזן את הפרטים הבאים ונחזור אליך בהקדם

אנשים חכמים משווים הצעות ביטוח

משווים וחוסכים
בביטוח הקיים

כבר משלמים על ביטוח קיים?
בדיקה קצרה בהר הביטוח תגלה לכם כמה אתם יכולים לחסוך
בעלויות הביטוח שלכם

כדי לשמור על הפרטיות שלך,
ישלח אליך קוד אימות אישי

תאריך הנפקת תעודת הזהות

תאריך הנפקת תעודת הזהות מופיע בתעודת הזהות כפי שמסומן בתמונה זו:
צילום של תעודת זהות
שימו לב!

אם מספר תעודת הזהות הוא של קטין (שעדיין לא הונפקה עבורו תעודת זהות), יש למלא ביום, בחודש ובשנה "נתון חסר". המידע המשמש לזיהוי מתעדכן מול מרשם האוכלוסין אחת לחודש. אם הונפקה עבורכם לאחרונה תעודת זהות חדשה, יכול להיות שתאריך ההנפקה טרם עודכן במערכת. במקרה כזה, הזינו את תאריך הנפקת תעודת הזהות הישנה, ואם אינכם יודעים אותו, נסו שנית במועד מאוחר יותר.